Program Sprawozdawczego Walnego Zabrania za 2022 rok Stowarzyszenia Działkowców „OAZA” w Olsztynie zwołanego na dzień 4 lipca 2023r.
- Otwarcie Walnego Zebrania
- Wybór Prezydium Walnego Zebrania oraz powołanie protokolanta.
- Przedstawienie i zatwierdzenie porządku obrad.
- Wybór Komisji Mandatowo-Skrutacyjnej oraz Komisji Uchwał i Wniosków.
- Sprawozdanie z działalności merytorycznej Zarządu SD OAZA za 2022r.
- Sprawozdanie z działalności finansowej Zarządu SD OAZA za 2022r.
- Protokół Komisji Rewizyjnej z badania finansów SD OAZA i działalności Komisji za 2022r.
- Sprawozdanie Komisji Mandatowo-Skrutacyjnej, stwierdzającej ważność obrad Walnego Zebrania.
- 45-Lecie ROD – przypomnienie najważniejszych zdarzeń dot. Ogrodów Działkowych w Gutkowie
- Omówienie realizacji obiektów rekreacyjnych – „Parku rekreacji w ROD” oraz finansowania zwiększonych kosztów realizacji inwestycji w 2023r
- Przedstawienie Preliminarzy Finansowych Stowarzyszenia, wydatków inwest. i opłat ogrodowych na 2023r.
- Dyskusja w sprawie pkt. 5 – 7 i pkt. 9 – 11
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- a) Uchwała nr 01 – przyjęcia sprawozdania merytorycznego Zarządu Stowarzyszenia za 2022r.
- b) Uchwała nr 02 – przyjęcia sprawozdania finansowego Zarządu Stowarzyszenia za 2022r.
- c) Uchwała nr 03 – przyjęcia protokołu Komisji Rewizyjnej z badania finansów SD OAZA i działalności Komisji za 2022r.
- d) Uchwała nr 04 – udzielenia absolutorium Zarządowi Stowarzyszenia za 2022r.,
- e) Uchwała Nr 05 – zatwierdzenie Uchw. Zarządu Nr 18/2023 z dn. 5.V.2023 r. w sprawie zwiększenia wydatków na realizację „Parku rekreacji w ROD” w kwocie 35 000 zł ze środków Funduszu Rozwoju SD OAZA.
- f) Uchwała nr 06 – zatwierdzenia preliminarzy finansowych SD OAZA w 2023 r.
- g) Uchwała Nr 07 –w sprawie opłat ogrodowych i innych w 2023 r,
- Omówienie dodatkowych opłat – za nielegalne zamieszkiwanie w ROD.
- Omówienie pracy Komisji Rozjemczej SD OAZA i zgłoszenie kandydatów do komisji
- Montaż monitoringu i oświetlenia LED przy dwóch bramach i 2 obiektach Parku rekreacji w ROD OAZA.
- Omówienie sprawy nieodpłatnego przejęcia lub wykupu budynku biurowego od UM Olsztyn, będącego od 1978 roku w ewidencji finansowej ROD OAZA i SD OAZA, ale w nieodpłatnym użytkowaniu.
- Omówienie sprawy montażu liczników pomiaru wody na działkach ROD.
- Dyskusja i podjęcie uchwał:
- a) Uchwała Nr 08 – w sprawie dodatkowych opłat – za nielegalne zamieszkiwanie na terenie ROD.
- b) Uchwała Nr 09 – powołania Komisji Rozjemczej Stowarzyszenia.
- c) Uchwała Nr 10 – w sprawie montażu monitoringu i oświetlenia LED przy dwóch bramach i 2 obiektach Parku rekreacji w ROD OAZA.
- d) Uchwała Nr 11 – w sprawie nieodpłatnego przejęcia lub wykupu od UM Olsztyn budynku biurowego, będącego od 45 lat w nieodpłatnym użytkowaniu przez Stowarzyszenie.
- e) Uchwała Nr 12 – w sprawie montażu liczników instalacji wodnej na działki ROD oraz wstępne zasady naliczania opłat za pobieraną wodę przez działkowców.
- Omówienie bieżących spraw ROD : porządki, zamykanie bram zewnętrznych na noc, obowiązki działkowca dotyczące żywopłotów i wykaszania traw na ½ szerokości alejki, zakazu sypanie traw na alejki ogrodowe, korzystanie z parku rekreacji itp.
- Przypomnienie obowiązków działkowca związanych z budową lub modernizacją obiektów na działkach.
- Wolne wnioski
- Zakończenie obrad