Przejdź do treści

Program walnego zabrania za rok 2022

    1. Otwarcie Walnego Zebrania
    2. Wybór Prezydium Walnego Zebrania oraz powołanie protokolanta.
    3. Przedstawienie i zatwierdzenie porządku obrad.
    4. Wybór Komisji Mandatowo-Skrutacyjnej oraz Komisji Uchwał i Wniosków.
    5. Sprawozdanie z działalności merytorycznej Zarządu SD OAZA za 2022r.
    6. Sprawozdanie z działalności finansowej Zarządu SD OAZA za 2022r.
    7. Protokół Komisji Rewizyjnej z badania finansów SD OAZA i działalności Komisji za 2022r.
    8. Sprawozdanie Komisji Mandatowo-Skrutacyjnej, stwierdzającej ważność obrad Walnego Zebrania.
    9. 45-Lecie ROD – przypomnienie najważniejszych zdarzeń dot. Ogrodów Działkowych w Gutkowie
    10. Omówienie realizacji obiektów rekreacyjnych – „Parku rekreacji w ROD” oraz finansowania zwiększonych kosztów realizacji inwestycji w 2023r
    11. Przedstawienie Preliminarzy Finansowych Stowarzyszenia, wydatków inwest. i opłat ogrodowych na 2023r.
    12. Dyskusja w sprawie pkt. 5 – 7 i pkt. 9 – 11
    13. Podjęcie uchwał w sprawach:
      • a) Uchwała nr 01 – przyjęcia sprawozdania merytorycznego Zarządu Stowarzyszenia za 2022r.
      • b) Uchwała nr 02 – przyjęcia sprawozdania finansowego Zarządu Stowarzyszenia za 2022r.
      • c) Uchwała nr 03 – przyjęcia protokołu Komisji Rewizyjnej z badania finansów SD OAZA i działalności Komisji za 2022r.
      • d) Uchwała nr 04 – udzielenia absolutorium Zarządowi Stowarzyszenia za 2022r.,
      • e) Uchwała Nr 05 – zatwierdzenie Uchw. Zarządu Nr 18/2023 z dn. 5.V.2023 r. w sprawie zwiększenia wydatków na realizację „Parku rekreacji w ROD” w kwocie 35 000 zł ze środków Funduszu Rozwoju SD OAZA.
      • f) Uchwała nr 06 – zatwierdzenia preliminarzy finansowych SD OAZA w 2023 r.
      • g) Uchwała Nr 07 –w sprawie opłat ogrodowych i innych w 2023 r,
    14. Omówienie dodatkowych opłat – za nielegalne zamieszkiwanie w ROD.
    15. Omówienie pracy Komisji Rozjemczej SD OAZA i zgłoszenie kandydatów do komisji
    16. Montaż monitoringu i oświetlenia LED przy dwóch bramach i 2 obiektach Parku rekreacji w ROD OAZA.
    17. Omówienie sprawy nieodpłatnego przejęcia lub wykupu budynku biurowego od UM Olsztyn, będącego od 1978 roku w ewidencji finansowej ROD OAZA i SD OAZA, ale w nieodpłatnym użytkowaniu.
    18. Omówienie sprawy montażu liczników pomiaru wody na działkach ROD.
    19. Dyskusja i podjęcie uchwał:
      • a) Uchwała Nr 08 – w sprawie dodatkowych opłat – za nielegalne zamieszkiwanie na terenie ROD.
      • b) Uchwała Nr 09 – powołania Komisji Rozjemczej Stowarzyszenia.
      • c) Uchwała Nr 10 – w sprawie montażu monitoringu i oświetlenia LED przy dwóch bramach i 2 obiektach Parku rekreacji w ROD OAZA.
      • d) Uchwała Nr 11 – w sprawie nieodpłatnego przejęcia lub wykupu od UM Olsztyn budynku biurowego, będącego od 45 lat w nieodpłatnym użytkowaniu przez Stowarzyszenie.
      • e) Uchwała Nr 12 – w sprawie montażu liczników instalacji wodnej na działki ROD oraz wstępne zasady naliczania opłat za pobieraną wodę przez działkowców.
    20. Omówienie bieżących spraw ROD : porządki, zamykanie bram zewnętrznych na noc, obowiązki działkowca dotyczące żywopłotów i wykaszania traw na ½ szerokości alejki, zakazu sypanie traw na alejki ogrodowe, korzystanie z parku rekreacji itp.
    21. Przypomnienie obowiązków działkowca związanych z budową lub modernizacją obiektów na działkach.
    22. Wolne wnioski
    23. Zakończenie obrad